مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-17سياسي

پای درس آقا| مقاومت جز در سایه ایمان به خدا ممکن نیست


مقاومت جز در سایه ایمان باالله و اتّکاء باالله و اعتماد به وعده الهی ممکن نیست؛ خدای متعال وعده فرموده است، با تأکید فرموده است: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، ایمان به خدا دارای ملازماتی است و یکی از لوازم ایمان تقابل با هر قدرت غیر خدایی است.

آنچه که در ادامه می خوانید سخنان فقیه مکتب آل الله حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای در مورد مقاومت در زیر سایه ایمان به خدا است.

  دولت های اسلامی خودشان را در خدمت اهداف آمریکا و بعضی کشورهای غربیِ متجاوز قرار ندهند.

این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که رییس جمهور آمریکا علناً بگوید ما نگاه می کنیم به گاو شیرده ! به اینها به چشم گاو شیرده نگاه می کند؛ این افتخار است؟ در همین تبلیغاتِ انتخاباتیِ اخیر در سال گذشته، همین رییس جمهور کنونی آمریکا این حرف را گفت؛ گفت ما به سعودی ها به چشم گاو شیرده نگاه می کنیم! ذلّت از این بیشتر؟ برای یک دولت، برای یک ملّت، ذلّت از این بالاتر؟ پولش را بگیرند، بعد به عنوان گاو شیرده او را خطاب بکنند، به او توهین بکنند؛ ذلّت یک کشور و یک دولت بیش از این نمی شود؛ اسلام با این ذلّت ها مخالف است.

وَلِلَّهِ العِزَّهُ وَلِرَسولِهِ وَلِلمُؤمِنینَ ؛ اگر مؤمن باشند، باید عزیز باشند؛ این ذلیل بودن نشانه این است که اینها ایمان ندارند، مؤمن نیستند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پای درس آقا| مقاومت جز در سایه ایمان به خدا ممکن نیست

پای درس آقا| مقاومت جز در سایه ایمان به خدا ممکن نیست